måndag 26 april 2010

renovering

eftersom vi haft fullt upp med att tömma förråd, tvättstuga o kök som ska renoveras så har jag inte haft tid att handarbeta...
hoppas på att kunna börja på nåt nytt denna veckan dock, samt fästa trådarna i dotterns mössa!
återkommer småningom :)

I don´t have time to craft anything right now due to the renovations in our kitchen and laundryroom. So many things to pack...
Hope to be able to start with the projects I have in mind during the weekend!
I´ll be back eventually :)

1 kommentar:

  1. Ja du det där med renoveringar vet jag inte om jag tycker är kul längre(ler)
    vi ska instalera luft, vatten värme istället för olja som är nu.
    Men snacka om att röja i källaren....phu stånk stön,så mycket jag slängt sååå skönt.
    men jag tror inte jag ville hålla på varje dag med renoveringar.
    ha det gott
    kram

    SvaraRadera