lördag 20 november 2010

byte x2




detta fina paket fick jag av Lotte i "Mixa och matcha 5" på Stickamera
TACK snälla Lotte, måste fundera ut nåt bra att använda garnerna till. mohairen kanske kan bli någon av mössorna i den fina mönstertidningen :) ögonen o hjärtana ska pryda några fina amigurumis i framtiden! har aldrig använt sådana så det ska bli spännande!



Ravelry är jag med i "Nordic swap group" o vi har haft ett "Yarn and Chocolate" byte. tack snälla Ellen för det välfyllda paketet :)

4 kommentarer:

  1. Hoppas garnerna passar! Tror att garnerna i tidningen inte är helt lätta att hitta i Sverige. Kanske lättare i Stockholm än här. Jag köpte även ett exemplar till mig och funderar på om man kan hitta garn som passar genom att titta in här: http://garnstudio.com/lang/se/prisliste.php
    Där står hur långa garnerna är osv..

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka fina byten du fått, det är ju sååå härligt när man ska planer vad man ska sticka av det.
    Ha en bra dag
    kram

    SvaraRadera
  3. Mitt paket kom idag!!! Tack så jättemycket! Blev överlycklig. :) Kommer lägga ut bilder på bloggen senare under kvällen.. om jag får "låna" datorn tillräckligt länge. ;)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Hittade precis hit till din fina och roliga blogg via någon annan. Blev följare för här tittar jag gärna in igen! :)

    Ha en bra kväll!
    /Hedvig

    SvaraRadera