tisdag 30 augusti 2011

sommarlov 27/7-1/8

vi åkte till Åland 27/7 o for hem 1/8 :)



27/7 - nästan det första vi gjorde när vi kommit fram var att åka o köpa glass *mümz*




28/7 - besökte vikingamarknaden (utan kamera) och badade. jag badar inte, men mina gulliganer o mitt husband är riktiga vattendjur!




29/7 - ut till min bonuspappas stuga. barnen badade o så plockade vi blåbär till efterrätt








31/7 - dottern tappar en tand direkt på morgonen. vi gick till en lekpark o till stranden. sol, lek, promenader o bad blir man trött av ;)



1/8 - vi stannade i Norrtälje på vägen hem. i ån som flyter genom staden hittade vi detta *vill ha*

2 kommentarer:

  1. Men ååååh vad skönt det ser ut... Längtar redan tillbaka till sommaren! :D

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder! Satt just och funderade på vad det var jag såg. Men så lästa jag och då var det blåbär i mjölk! *asg* Ser ut som ni haft ett härligt sommarlov! Kramiz =o)

    SvaraRadera