söndag 19 februari 2012

Syfestival-helg




lördag 18/2 och söndag 19/2 har jag tillbringat på mässan i Älvsjö. på lördagen var min dotter med och idag var storsonen med :)
jag har jobbat för Sticka, en härlig förening som alla garnnördar borde vara med i *ler*
mer bilder kommer... en annan dag, jag e slut som artist *skrattar*



måste bara visa mitt impulsköp *skrattar*
storsonen kom gallopperande o sa att "mamma mamma du måste komma... jag ska visa en cool sak", tog mig i handen o hastade iväg!
där stod den, helt oemotståndlig! på lördag ska jag hämta den *glad*

8 kommentarer:

  1. Så kul att träffas igen! Jättehärlig dotter du har
    och inget dåligt impulsköp storsonen tipsade om:o)
    Kram

    SvaraRadera
  2. wow... det var inget dåligt impulsköp =) Den missade jag, tur kanske, annars hade jag kanske också kommit hem med en. Jag har symaskinsbrist så det kliar i tårna =)

    SvaraRadera
  3. Men du skämtar?! När är det invigningsfest?!

    SvaraRadera
  4. maskinen var ju underbar, klämde lite på den också, hittade lite garn och annat smått och gott jag också, men söndagen gick åt till återhämtning för fy så trött jag var, ha det gott

    SvaraRadera
  5. Wow, vilken supercool symaskin! Den ser nästan inte riktig ut. Går den verkligen att sy på? =)
    /Kram

    SvaraRadera
  6. Åååååå vilken läcker symaskin, jag köpte min för 2 årsedan på en mässa, det är underbart med en nysymaskin.
    Grattis
    ha det gott
    kram

    SvaraRadera
  7. Häftig =) Grattis till fyndet =)

    SvaraRadera
  8. Jäklar så snygg!! Vill ha;))! Kram Anita

    SvaraRadera