fredag 27 april 2012

fredagsmümz

idag har jag fikat :)
jag har varit sugen på biskvi sen i onsdags o "tjatat" om det på jobbet. imorse kom min rara kollega med dessa till mig *glad* det passade xtra bra eftersom jag var iväg o gratoferade tutorna imorse! en åt jag på förmiddagen o en har jag kvar. den ska jag äta ikväll medans jag färdigställer en present *ler*
eftersom det är fredag så bjöd en kollega på fika. han har bakat denna citronmarängpaj alldeles själv o han var, med all rätt, stolt (frugan stöttade erkände han). otroligt mumsig var den iaf. jag trivs så bra på mitt nya jobb o det beror inte bara på att jag blir bortskämd med fikabröd *skrattar*

2 kommentarer:

  1. Ser verkligen gott ut! Vad härligt att du trivs så bra på jobbet.
    /Anna

    SvaraRadera
  2. Gott det ser ut, både med biskvi och maräng! Vad jobbar du med nu? Jag är oxå sugen på att byta jobb. Trevlig helg :-)

    SvaraRadera