söndag 13 maj 2012

helgen

Fredag 11/5

discokidsen :) åk 4 anordnade disco för åk 0-3 för att få in pengar till sin klassresa, klart gulliganerna ville gå!

när vi hämtat barnen såg vi en dubbel regnbåge hemma

på posten fick jag hämta mitt paket i "spring swap" på Ravelry / my spring swap on Ravelry. thank you V for a great gift!

närbild på stickmarkörerna i paketet / closeup on the stichmarkers

Lördag 12/5

på dagen firade vi goda vänners tvillingar som fyllde 7 år, gott fika o trevlig samvaro!

på kvällen gjorde jag stan med ett gäng trevliga tjejer. middag på Jensens Böfhus (inte jätteimpad) o sen gick vi till Golden Hits o dansade i flera timmar

Söndag 13/5

idag hade jag Me&I-party hemma. mycket trevligt tycker jag :)

jag har sytt oxå, bild kommer senare :)

1 kommentar:

  1. Det är ju så himla sött med barnens disco, jag tyckte det var så trevligt när min son gick på disco i yngre dagar.
    Dom är ju så fina.
    Hoppas din dag blir bra
    kram

    SvaraRadera