tisdag 11 december 2012

officiell nobelstickerska

den 10 december 2012 är en dag jag sent kommer glömma.
jag och 17 andra stickerskor fick delta i Cirkus Cirkörs uppträdande på årets Nobelmiddag. i Akt 3 som visades under efterrätten stog vi och stickade :)
vilken upplevelse... jag stog på "balustraden" utanför Gyllene salen o hade perfekt utsikt över honnörsbordet och alla de andra gästerna samt de fantastiska artisterna i Cirkus Cirkör


min otroligt snygga håruppsättning som bästa Nilla fixade

Stadshuset 121210

jag o Nilla väntar i logen som Cirkus Cirkör hade, den ligger under Blå Hallen

jag o Hedvig, det är tack vare henne som jag fick vara med :)

dukningen fotade jag på söndagen då vi hade genrep

gästerna äter huvudrätten

måste juh visa denna oxå ;)

2 kommentarer:

  1. Wow!

    Jag var förvånad när jag satt o stickade framför TV:n och Nobelfesten igår. Ingen skrev varken på bloggen, eller FB, om stickningen på kalaset. Men att någon jag "känner" verkligen var där föll mig inte ens in!

    SvaraRadera
  2. Oj, vilken upplevelse!! Kom hem från Egypten i torsdagsnatt och har inte ens sett!! Vá kul med ett stickigt inslag!!/Kram

    SvaraRadera