torsdag 2 maj 2013

Gotland 19-21/4

jag åkte till Gotland för att träffa kära vänner och för att garnmyza :)
5 underbara töiser anordnade historiens första Gotlandssticket jag håller alla tummar o tår för en repris nästa år!

vackra garnet "Töis" från Gotlands spinneri fanns att köpa. 1 härva ljusgrått fick följa med mig hem, den har jag skickat till USA i ett byte

frun i huset vid frukostbuffén. maken hennes lagade ljuvlig mat åt oss

underbar utsikt

dax för sälsafari

så, klädd för sälsafari, jag badade med sälarna

denna båten åkte jag, sitter till vänster. detta är när vi kommit in i hamn igen efter en helt underbar upplevelse :)

en mycket nöjd Myzpyz hämtar lite luft

hann med att sticka varsin vårmössa till gulliganerna, Novita Puro batik o stickor 4 mm. eget mönster o garnet valde barnen själva sist vi var på kobben (Åland)

en underbar "godispåse" fick vi oxå

dessutom fick jag en finfin "provisions-present" av bästaste Grodan för att jag gjort så bra reklam om hennes fantalastiska projektväska som hon sytt åt mig. kika in på hennes blogg så kan du dels se allt vackert hon skapar o dels se mer bilder från denna helg!

2 kommentarer: