tisdag 6 augusti 2013

5 augusti

Dagen för operation nr.2!
En mycket trevlig läkare o samma sjuksköterska som vid op nr.1 skulle ta hand om mig.
Utan att gå in på detaljer så fick läkaren fylla på bedövning 2 ggr, det är inte skönt att bli klippt i utan ;)
De skar bort 1 cm runt om det gamla ärret o gick ända ner till muskeln. Ska bli intressant att se fågeln sen... 
Läkaren fick ta i för att få ihop sårkanterna när det syddes!
På ons nästa vecka ska jag tillbaka o ta de 4 stödstygn som inte är självupplösande! Om ca6-8 v kommer jag bli kallad för undersökningen av hela hudkostymen!


2 kommentarer:

  1. Hu, ser inge bra ut! Krya på Dig!!/Kram

    SvaraRadera
  2. Inte roligt att bli karvad i och jag håller tummarna för att ALLT är borta, men jag försöker ju vara positiv i alla lägen. Nu kan du kanske göra tatueringen med det avhuggna huvudet... ;)
    Kul att du får mig dig så mycket kompisar i oktober.
    /Kraaam

    SvaraRadera