tisdag 27 maj 2014

födelsedag

min alldeles egna födelsedag idag :)
husbandet är bortrest men jag har blivit firad ändå *glad*



















av Nilla och Nillamamman fick jag allt detta fina :)




på posten kom detta fina paket från "Ingaredstoka" - vi är med i en grupp på Ravelry o i den gruppen har vi ett byte som heter "Bemärkelse-dagsbyte"













fina vännen A "sladdade" förbi o lämnade paket, kramades o sjöng för mig - trots att hon hade tidsnöd <3




svärfar kom förbi med trisslotter :)
min pappa o bonusmamma kom förbi med presentkort på Indiska :)
brillejor ringde o erbjöd sig att komma över o ta hand om gulliganerna så jag kunde åka på stickcafé :) när jag kom hem så kom svägerskan strax efter, hon hade med presentkort på bio till mig o husbandet (som juh nyss fyllt år) o det ingår barnvakt :)

telefonsamtal o en massa fina hälsningar på FB :)

japp, bortskämd de luxe!!!

TACK allahopa! kärlek <3

1 kommentar: