tisdag 15 mars 2011

Antik- och syfestival - bilder del 2

inköpen som gjordes i Uppsala i lördags 12/3



garn som dottern valde till en kofta till henne. stickar med den nya bambu-rundstickan :)



ett par herrsockar ska det bli av detta. de ska skickas ner till GBG :)



detta ska bli en halsduk till en kompis. har letat som en galning efter detta garn...



korta strumpstickor i bambu. kom just på att jag köpte en kroknål i bambu oxå, glömt att fota den...
meh... jag köpte juh 2 böcker oxå - "Värma varandra" Anna Braw 8red) och "Sticka mera" av Paula Hammerskog o Eva Wincent



detta garn köpte jag i en affär inne i Uppsala. är tänkt att användas som bottenfärg i en stjärnhop... om jag nånsin repar tillräckligt med mod att ge mig i kast med en sådan stickning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar