måndag 28 mars 2011

en utmaning

äntligen ska jag ta tag i utmaningen jag fick av Tilda :)

det går ut på att jag ska berätta 8 saker om mig, så nu ska jag försöka mig på det:

1.som mellanstadieelev var jag med i en frimärksklubb, en dag kom ett filmteam från nyheterna (Aktuellt tror jag det var) o vi var med i tv.

2. har varit med som "anhörig" i "ID" då en kollega var med i den tv-spelshowen

3. har ägt en häst

4. har alldeles för mycket garn

5. pratar flytande Österrikiska eftersom min pappa kommer därifrån

6. tycker att såna "flygande långbenar" är såååå äckliga, är det harskrank dom kallas?

7. en dröm är att få vara med om en förlossning som "medhjälpare"

8. önskar att jag hade 2 katter o 2 råttor

jag skickar utmaningen vidare till den som har lust att hänga på :) lämna ett litet spår här så jag kan få läsa!

4 kommentarer:

  1. Så roligt att få veta mera om dig! Men en punkt kan inte stämma.Man kan inte ha för mycket garn:)

    SvaraRadera
  2. Ha,ha just två katter och två råttor? Den kombinationen?

    SvaraRadera
  3. Kul att läsa om dig - får väl stämma in i nr 4 ;)

    SvaraRadera
  4. Åh denna utmaningen antar jag...vilken rolig! Kul att läsa dina 8 punkter :0)

    SvaraRadera