tisdag 26 april 2011

överraskning

när jag kom hem från jobbet så låg 2 avier i min brevlåda.
den ena var från okänd avsändare *spännande*

jag hastade iväg till utlämningsstället o hämtade ut båda paketen (det andra får ett eget inlägg).
paketet har min goa brillejor (lillebror) Micke skickat från Umeå *ler*

jag utmanade mina bröder på fejjan genom att skriva en status som löd ungefär såhär "om du har en bror lägg detta på din status. kommenterar han inte inom 10 min så är han skyldig dig ett påskägg"
båda mina bröder hann inte o vart således skyldiga mig varsitt ägg.
nu har jag fått påskägg av min ena bror - passar på att tillägga att min andra bror var hemma hos oss i lördags men inte fick jag nåt ägg inte *retas*

anledningen till att jag fick 2 ägg var juh för att Micke ville vara säker på att åtminstonde vara ett bättre än Walle *asg*

TACK söta brillejoren, jag blev så jätteglad o rörd!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar