söndag 24 april 2011

påsklov dag 7



storsonen blåser såpbubblor



dottern hoppar hopprep



mellansonen har feber o måste vara inne...



sjalen tar form



fruktpaus o lek



dessa figurer hade vår kompis J när han var liten, barnen fick dom i påskägg igår



dottern hade modevisning - detta är en outfit av fem *ler*



fyndade färsk kyckling för 10 kr/st då jag o dottern var uppe på lokala Vi, middagen tills imon är klar



husbandet oljade altanen o räcket :)

dagens grillade middag kom inte med på bild o bananpajen jag bakade fick ett eget inlägg

1 kommentar:

  1. Visst är det skönt att vara ledig ;-)
    fy 17 nu är det straxt slut på det....på tisdag åker vi neråt igen. Helt fantastiskt väder har vi haft....
    tack för bananpajsrecept, men det viktigaste är hjärtekatten....den ska jag ta itu med och även tipsa på min blogg - vilken bra idé och självklart vill jag bidra med en kissemjau.
    Ha det gott//kramen

    SvaraRadera