torsdag 21 april 2011

påsklov dag 4

igår lyckades jag backa på ett armeringsjärn så att ena bakdäcket gick sönder :( idag for vi (gulliganerna o jag) till "vår" verkstad för att köpa ett nytt däck. var helt övertygad om att dom skulle vara tvungna att beställa ett men dom hade ett hemma o kunde fixa så jag fick hämta det 2-3 tim senare.

jag o gulliganerna beslöt oss för att vänta i en lekpark i närheten av verkstaden. som tur var hade jag med en stickning!


mellansonen


storsonen


dottern

dessa "månbilar" är poppis :)
det var en massa barn i parken så kidsen lekte, spelade fotboll, cyklade osv medans jag satt i solen o stickade *ljuvligt*
vid kl.14 tog personalen i parkleken fram pinata så innan vi for tillbaka till verkstaden så hann kidsen få lite godis oxå!

ikväll var jag o Nilla på Stick- o virkjunta på Tellus *myz*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar