måndag 21 april 2014

långfredag

jag åkte in till stan på fm för att fika med några kompisar :)

när vi skilts åt så promenerade jag förbi dessa, eller de marcherade förbi mig...

ville kolla in de vackra träden i Kungsträdgården

den obligatoriska bilden som jag sett att "alla" tar

vackra blommor, glad att jag äntligen fick se dem - måååånga år sen sist...

på kvällen åt vi middag hemma hos min pappa o bonusmamma - vi (läs svägerskan och jag) passade på att leka med våra kameror i telefonerna - detta är mitt husband o min svägersta i "toon-format"

bild på min lillebror

pappa o bonusmamma har fått dessa äggvärmare i form av tyrolerhattar som min faster hemma i Österrike har virkat

jag var tvungen att prova, hade bara gult akrylgarn samt grönt bomullsgarn i väskan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar