måndag 30 maj 2011

födelsedag o morsdag

jag har fyllt år :)



av en av mina fina kollegor fick jag ett superfint armband, som hon naturligtvis gjort själv!


var iväg o fixade naglarna


av husbandet o barnen fick jag nya skor och middag på restaurang (tog inga foton)


på kvällen kom Nilla o Mumin över med fina presenter. Nillas mamma gav mig matlåda, te o blomma. Nilla har sytt det fina fodralet till mina strumpstickor o köpt den fina väskan som jag kan bära matlåda i *ler*
------------------------------------
morsdag 29/5


vår rabarber växer så det knakar. mellerst står bredvid så ni får ett hum om hur galen rabarbern är ;)


morsdagsblomma grande


retro - Blåvitt från Konsum



fantastiskt halsband från "Rock by Sweden"



cool ring från "Gina tricot"
japp - jag blir bortskämd av min familj


2/3-delar av dagens skörd, 1/3-del fick grannen :)
jag gjorde en paj till efterrätt men den fastnade inte på bild, inte heller gösen vi grillade i foliepaket till middag!

3 kommentarer:

  1. Grattis igen till dig! Vilka fina presenter du fått! Armbandet var ju bara JIHUUU! =oD Naglarna är urläckra! Kram kram =o)

    SvaraRadera
  2. Får gratulera i efterskott! :)

    SvaraRadera
  3. Stooort grattis på födelsedagen! (jag gillar ringen...) :)

    Och tjohooo jag kan äntligen kommentera igen!!!

    Kram

    SvaraRadera