lördag 7 maj 2011

kalas

idag for jag, mellansonen o dottern till norra sidan stan för att gratulera en 60-åring :)



jubilarens dotter Nilla poserar med sina hembakade punchrullar



lyckliga barn fikar i lekstugan som jubilarens make, tillika Nillas pappa, byggt för "några" år sen :)



11 sorters hembakade kakor samt punchrullar bjöds det på *mümz*
smörgåstårta fick vi oxå!



festens äldste deltagare, 94 år, håller tal *gulle*



kakfat



jag virkade handhalsdukar o tårta, tulpanpelargonen som barnen valde ut tog jag tyvärr ingen bild på. inte heller jubilaren lyckades jag fota...

vi tackar för en fantalastisk em.

2 kommentarer:

  1. Tack för igår! Fina bilder det blev, jag tror att jag har några fina bilder på dina barn, men kameran blev kvar hos mamma. Presenten var jätte fin och uppskattad och Tulpanpelargonen blev beundrad resten av dagen fast den stod kvar i sitt papper på golvet, mamma tänkte ägna dagen åt att "möblera" alla blommor hon fick igår. Nu ska jag äta kakaor med grabbarna här hemma =)

    SvaraRadera