onsdag 8 februari 2012

stickhelg 3-5/2

jag fick en inbjudan jag inte kunde tacka nej till! finaste Myggan anordnade en garnmyzarhelg :)


spårbunden trafik ftw...
nåja, jag blev bara dryga timmen sen i slutändan :)


på tåget roade jag mig med att sticka på min möbius


det fina huset i skogen


på lördagen åkte vi till Astrid
Lerdalaboden fick oxå ett besök o så köpte vi semlor som vi tog med oss hem till eftermiddagsfika *mümz*


fick hälsa på hönorna, tupparna o ankorna! tack för goda frukostägg :)


Sjömannen spann en hel del men stickade oxå


här har Missen fått sällskap av en av de tre katterna


den enda bilden på Grodan jag lyckades ta...


Värdinnan och Grandma in action ;)


äntligen vågade jag mig på att sticka efter ett mönster på engelska

jag sydde varsin liten projektväska som jag packade ner ett nystan Kauni o en hoprullbar vattenflaska i - min vana trogen glömde jag att fota *suckar* vet att Myggan lagt upp bild där presenterna finns med o jag tror Grodan kommer göra likadant :)

TACK finaste flickorna för en underbar och oförglömlig helg!
kramar o kärlek till er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar