söndag 12 februari 2012

Utmaning

Fick en utmaning av Smycka

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Var mammaledig med min förstfödde, han var 1 mån o 1 v :)

Vad gjorde du för 1 år sedan?
Jobbade på min förra arbetsplats, hade jag varit kvar så hade det varit 5-års jubileum idag.

Vilka 5 snacks tycker du om?
Cashewnötter, morötter med dip, sombreros, småkakor, pommes pinnes

Vilka sånger kan du utantill?
De vanligaste barnsångerna, några lucia/julånger... typ så ;)

Saker du skulle göra om du blev mångmiljonär.
Jobba mindre, resa, dela med mig

5 dåliga vanor du har
garn, garn, garn, kakor/godis o internet

5 saker du gillar att göra
busa/leka/pyssla/umgås med barnen, sticka, virka, laga mat, anordna "fika-ursäkter" (läs Me&I-, Tupperware-party osv)

5 saker du aldrig klär dig i
Kortkort kjol, päls, overknees strumpor, höga klackar, lackbyxor

5 favoritsaker
Garn/stickning/virkning, mobilen, datorn, kameran, temuggen

5 bloggar jag ger utmaningen vidare åt (absolut inget tvång att delta)
Myggans surr
Frisky frog
Missen skapare
Gunilla De luxe
SneakerKitten

naturligtvis får alla som vill anta utmaningen :) lämna då en kommentar så jag kan komma o läsa!

3 kommentarer:

  1. Det var kul att läsa, man får känna sina blogg kompisar lite till.
    Hoppas din dag blir bra
    kram

    SvaraRadera
  2. Nu har jag svarat i min blogg så du kan läsa =)

    SvaraRadera