tisdag 6 maj 2014

vardag o ravelry

det var visserligen soligt imorse, men inte så varmt...

sönerna skrapade rutan

jag hade på mig min nya mössa som min mammas kusin sytt *älska*

storsonen åkte med mig till verkstaden med röda bilen vars "motorlampa" började lysa för ett par dagar sen (har inte kört med den såklart). jag såg framför mig att det skulle kosta minst 15000 kr men det visade sig vara lambda sonden (stavning) o det kommer "bara" kosta ca 2500 kr... vi firade med en fika på Lyran

igår fick jag ett fint paket i ett byte på Ravelry - härligt garn, te, choklad o fina markörer! tack snälla "Hannelejo"

2 kommentarer:

  1. Usch ja bilar... Ibland känns det som det kostar bara att sticka in näsan på bilverkstan!

    SvaraRadera
  2. Ja det blev ju inte så dyrt med bilen, men det kan plocka till reält, fin mössa och gott med fika.
    Ha det bra
    kram

    SvaraRadera